NAWIGATOR
powrót do artykułu
[1/1] Muzyka, smak i design - OSHEE prezentuje relaunch kategorii lemoniad i Live sesję TOM YUM w wyjątkowej współpracy Darii Zawiałow z Braćmi Kacperczyk
fot. OSHEE
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych, od lat stawia na działania, które łączą wartości firmy z inspirującymi artystami. Tym razem marka zaprasza do wspólnej muzycznej podróży z Darią Zawiałow - ambasadorką OSHEE - oraz Braćmi Kacperczyk. Efektem tej kreatywnej współpracy jest wyjątkowa premiera Live sesji utworu „TOM YUM”, która zadebiutowała 27 czerwca 2025 roku. Projekt, realizowany z udziałem OSHEE jako producenta, nie tylko celebruje autentyczne emocje, ale również towarzyszy premierze witaminowej lemoniady OSHEE w nowej, designerskiej butelce.
REKLAMA
PRZECZYTAJ JESZCZE